اجرای ترانه دلم تنگه برای اولین بار با صدای امیرحسین شهرآیینی

نوازنده : رضا گرگانی

ترانه : محمد طاها / ملودی : صادق فرجادی


متن ترانه

؛؛؛؛؛...؛؛؛؛؛...؛؛؛؛؛...؛؛؛؛؛...؛؛؛؛؛...؛؛؛؛؛...؛؛؛؛؛

خدا دردم چرا درمون نداره

خدا یه کاری کن بارون بباره

نبینه کسی اشک روی گونم

بجز گریه دلم کاری نداره


دلم تنگه ؛ دلم تنگه

دل یار من از سنگه

با احساس و دل پاکم

مثل همیشه میجنگه


خدا حیرون و سرگردون یارم

بجز یارم که دلداری ندارم

خدا کاری بکن برگرده خونه

نگاهی کن به این احوال زارم

؛؛؛؛؛...؛؛؛؛؛...؛؛؛؛؛...؛؛؛؛؛...؛؛؛؛؛...؛؛؛؛؛...؛؛؛؛؛


جهت دانلود آهنگ دلم تنگه روی لینک زیر کلیک کنید

AMIR SHAHRAINY - DELAM TANGE

( حجم فایل ؛؛ ۹.۳ مگابایت )( کیفیت ؛؛ MP3 )


ترانه اینکار بعهده بنده (محمد طاها)

و ملودی اینکار بعهده دوست نازنینم اقا صادق فرجادی

جهت همکاری از طریق شماره تماس زیر اقدام نمایید

۰۹۰۱۳۸۵۹۷۱۹