اجراے آهنگ همونہ با صداے امیرحسین شهرآیینے
نوازنده : رضا گرگانے
شاعر : محمد طاها / ملودے : صادق فرجادے

🎵همونه .......

؛؛؛.....؛؛؛.....؛؛؛.....؛؛؛.....؛؛؛.....؛؛؛

👇ورس اول👇
تو کوچمون یه دختر ؛ هوش از سرم پرونده
با چشاش واسه قلبم ؛ غزل عاشقی خونده
شدم اسیر نگاهش ؛ دو چشمونه سیاهش
با خنده هاش قلب عاشقمو میکنه نوازش

👇گوشواره👇
همونه آے همونه ؛؛ یه آدم دیوونه
ڪه من دوسش دارمو اونم پای من میمونه

👇ورس دوم👇
وقتی نگام میکنه ؛ حسش رسوا میشه
درای قلبش به روی حرف دلم وا میشه
میگه که پیشم میمونه ؛ منه ساده و دیوونه
قلبم دنبالش بود ؛ آره عشقم همونه

👇گوشواره👇
همونه آے همونه ؛؛ یه آدم دیوونه
ڪه من دوسش دارمو اونم پای من میمونه

؛؛؛.....؛؛؛.....؛؛؛.....؛؛؛.....؛؛؛.....؛؛؛


جهت دانلود روی لینک زیر کلیک کنید
(حجم ؛؛ ۵.۳ mb)(کیفیت ؛؛ mp3)


ترانه اینکار بعهده بنده حقیر و ملودی کار دوست نازنینم اقا صادق فرجادی
جهت همکارے و سفارش متن از طریق شماره تلفن زیر اقدام نمایید
۰۹۰۱۳۸۵۹۷۱۹
( صادق فرجادے )